תוצאות ותוצאות - salebuy seo קידום אתרים
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

תוצאות ותוצאות

הרבה פעמים חברות ומנכל"ים נוטים להתבלבל ולהגיד שכאשר הם מחפשים קמפיין מדיה חברתית, הם צריכים קמפיין יחסי ציבור. לצערי הרב זה לא עובד ככה בכלל. כאשר מחפשים פעילות שהיא מוגדרת יחסי ציבור, ניתן להיעזר במדיה חברתית בכמה דברים, כאשר כמובן שכולם קשורים.
להגיע לתוצאות עם יחסי ציבור

חייבים לעשות הבחנה בין הדברים האלו ולהבין ששניהם שונים, הרי מדובר בשני מדיומים שונים ועכשיו בואו נעשה את ההבחנה ביניהם:
 
  1. קמפיין יחסי ציבור שהוא כולו אינטרנט- מבחינת מוצרים ושירותים שנמכרים ברשת האינטרנט, ניתן בהחלט להתבסס על קמפיין יחסי ציבור שהוא כולו מדיה חברתית וגוגל. הכוונה היא לקמפיין שימשוך גולשים ברשת האינטרנט ויביא אותם לדף הנחיתה של הקמפיין או לאתר הקמפיין, כאשר יש מוצר או שירות שהוא כל כולו אינטרנטי, בהחלט ניתן להסתפק בקמפיין מדיה חברתית שהוא מתבסס על בניית קמפיין יחסי ציבור אינטרנטי.
  2. לעומת זאת כאשר מדברים על מוצר או שירות שהוא לחלוטין לא יימכר באינטרנט אלא מצריך קמפיין רחב יותר בכל כלי התקשורת, חובה וצרך להיעזר בקמפיין מדיה חברתית שיתחיל ברשת האינטרנט ומשם ינדוד אל תוך כלי התקשורת האחרים: טלוויזיה, עיתונות, רדיו.
 
החלק החשוב כאן זה לזהות איזה סוג של מוצר או שירות עומדים לפנינו, על מנת להתחיל לבנות לו את העטיפה השיווקית המתאימה, שזה בעצם הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות בכל התחום הזה.
 

מה זה מעטפת שיווקית?

 
לדבר שאנחנו קוראים לו מעטפת שיווקית יש הרבה מאוד שמות בשפה העברית, כאשר ניתן להשתמש גם בתוכנית שיווק, תוכנית אסטרטגית ועוד הרבה מאוד שמות שכולם יהיו רלוונטיים כמובן. הרי בסופו של דבר מה שחשוב זה פחות השם ויותר המשמעות:
 
הכוונה היא לסדרת הפעולות שייעשו במסגרת הפעילות, דהיינו אם אתם מתכוונים לנהל קבוצה בפייסבוק, אז הגיע הזמן להסביר בדיוק מה זה יכלול ומה זה הולך לתת, בקיצור ולעניין מה בדיוק תהיה המטרה והתוצאה של כל הפעולות שאתם מתכוונים לעשות במהלך הקמפיין הזה.
 
הרעיון הוא לנסות לחזות בפני הלקוח שלכם מה הולכת להיות האסטרטגיה, איך ייעשה הביצוע ומה ניתן להרוויח מכך, כל זה במטרה לתת לו להבין על מה בדיוק הוא הולך לשלם כאן. הרי לפני שחברה מתחילה להוציא כסף, היא צריכה לדעת לפחות בערך מה יהיו ההשלכות והעלויות- אל מול התוצאות של הכסף שהיא משקיעה.
 
התחייבות לתוצאות
 
אנו טוענים, שמעבר לתוכנית השיווקית צריכה להיות איזה שהיא התחייבות לתוצאות. הרי אחרי שהסברנו את כל הדברים שאנחנו הולכים לעשות, אנו יודעים לחזות תוצאות כל שהן. אנחנו ממש לא מתחייבים לדיוק של מאה אחוז בתוצאות, אבל בהחלט יודעים להגיד מה אמורה להיות השורה התחתונה של כל הפעולות האלו.
 
ברגע שמנסחים תוכנית עבודה כמו שאנחנו עושים בדרך כלל ניתן בקלות רבה מאוד לתת תחזית של תוצאות פוטנציאליות, נכון אנחנו לא יכולים לתת תחזית של אחד לאחד, אבל בהחלט יכולים לתת כיוון כללי ברור והתחייבות להצלחה.
 
אם אתם מחפשים עכשיו חברה לשיווק אינטרנטי או יחסי ציבור במדיה החברתית, אז הנה הכתובת שלכם, אנחנו לא רק מדברים-אלא עושים, כי זה בדיוק העניין, לא? הרי לכם לא באמת באמת איכפת מה עושים כדי להביא לכם את המטרה שלכם, העיקר שמביאים אותה. זה בדיוק המוטו שלנו- אנחנו מביאים תוצאות. כמו תמיד אנחנו זמינים לענות על שאלות ומזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ואסטרטגיה חינם, כדי שיחד נבנה את יחסי הציבור שלכם באינטרנט.

 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק