שלבי הקידום הנכונים | Salebuy Seo
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

שלבי הקידום הנכונים


לכל תהליך של קידום אתרים הנעשה על פי כללי הקידום קודם מחקר שוק המיועד לביצוע חקר מילות מפתח ולבניית תוכנית עבודה הכוללת את שלבי הקידום ואת היעדים שאליהם מעוניינים להגיע. כאשר התוכנית מוכנה, נעשית אופטימיזציית קוד האתר והתוכן שבו, תהליך הנמשך פרק זמן של כחודש עד חודשיים. בשלב הבא מתחילים בפעילות שוטפת של קידום במסגרתה מועלים לאתר תכנים חדשים ונבנית רשת קישורים אורגניים. על מנת לעקוב אחרי התוצאות של תהליכי קידום אלו, לאורך תהליך כולו נבדקות סטטיסטיקות של כניסות לאתר באמצעות Google Analytics ובאמצעות Google Webmaster Tools שהנו הכלי היעיל ביותר שנמצא היום בשימוש המקדמים לשם ביצוע תיקוני קוד ותיקוני תכנים באתר.

השלבים:

1. חקר השוק ומחקר מילים
בשלב זה נושא אותו מקדמים נלמד לעומקו וגם התנהגות גולשים, פעילות של אתרים מתחרים ושל דרישות גוגל בתחום, כל זאת על מנת לאתר את הביטויים המבוקשים, לבחון את דירוג החוזק שלהם ולבדוק לאילו ביטויים מקשר גוגל את הביטויים שמעוניינים לקדם. בסיום שלב זה נבנית תוכנית קידום הכוללת תכנון של המבנה ההיררכי של התכנים שהנו המבנה האופטימאלי לקידום אפקטיבי. בנוסף, תוכנית קידום צריכה להכיל גם רשימת תכנים הנדרשים לאתר ורשימת מילות מפתח לקידום.

2. אופטימיזציית הקוד והתוכן
בשלב זה מקדמי האתר בודקים את הקוד של האתר ומתקנים אותו במידת הצורך על מנת שיתאים לדרישות של כל מנועי החיפוש. לאחר מכן מתחילים להעלות לאתר תכנים חדשים תוך כדי ביצוע אופטימיזצייה של כל אחד מדפי האתר. בשלב זה גם נבחרות כותרות של כל חלון ותגיות מטא, נעשות הדגשות פנימיות ונבנים קישורים פנימיים בין התכנים. תוכן איכותי יזכה את האתר בדירוג גבוה יותר, בחשיפה רבה יותר אודות לביטויי הזנב הארוך וגם בהמרות רבות יותר אשר משפרות באופן משמעותי את הישגי תהליך הקידום.

3. בניית רשת הקישורים
ישנה חשיבות רבה ביותר ביצירת קישורים נכנסים לאתר וכמו כן ישנה גם חשיבות לכמות הקישורים לא פחות מאשר לאיכותם. בניית רשת קישורים נועדה על מנת להזרים לאתר קישורים משלל מקורות שונים וגם על מנת לעודד החלפת קישורים עם אתרים אחרים.

מתי אפשר יהיה לראות את תוצאות שלבי הקידום הנכונים

תכנון ארוך טווח הוא הסוד של הצלחת הקידום. ברוב המקרים, את התוצאות הראשונות אפשר יהיה לראות לאחר מספר חודשים מרגע שמתחילים את תהליך הקידום. יחד עם זאת, מדובר על חודשי עבודה מבורכים שהתוצאות שהם יניבו יהיו אפקטיביות בהרבה מתוצאות הפרסום המיידי. חשוב גם לזכור כי הקידום האורגני הנו אפקטיבי לטווח ארוך ועל מנת שרמת התוצאות תישמר, על תהליך קידום להסתמך על למידה בלתי פוסקת ועל בדיקה שוטפת של המתחרים. חשוב לזכור כי שיטות ה-White Hat בהן משתמשים המקדמים הן שיטות קידום חוקיות של גוגל, שיטות ה-Black Hat לעומת זאת, פסולות ועלולות להרוס את כל מה שהושג במסגרת הקידום ואף לפסול את האתר בעיניי גוגל.

מה לעשות כאשר מושגים היעדים שהוצבו בתחילת תהליך קידום

תהליך קידום האתר הוא כאמור ארוך טווח וככזה עליו להיות חלק מהשגרה על מנת לשמור על המיקום במנועי החיפוש שהושג לאחר ביצוע שלושת שלבי הקידום שעליהם פורט במאמר זה. במילים אחרות, גם לאחר השגת התוצאות הרצויות, על מנת לשמור עליהן ועל מנת שהאתר יישאר להיות נוכח בין המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, חייבים להמשיך את תהליכי הקידום כחלק מתחזוקה שוטפת של האתר. מלבד שמירה על המקום הקיים זה יאפשר גם להרחיב את היקף מילות החיפוש המקודמים וגם לשדרג ולהרחיב את האתר עצמו בהתאם לצמיחת העסק.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק