שיתוף תכנים ב - FACEBOOK
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

שיתוף תכנים ב - FACEBOOK

שיתוף תכנים ב FACEBOOK
כדי לשווק ברשתות חברתיות, או ברשת החברתית הגדולה מכולן ,יש להכיר את האפשרויות הגלומות בשיתוף התכנים. לפייסבוק שורת שיתוף סטטוס חופשית שבזכותה שכבש האתר מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם. שורה זו נמצאת בראש העמוד של הפרופיל הפרטי או של דף הפייסבוק העסקי. לאחרונה ניתן לשתף עוד ועוד אלמנטים מלבד מלל. כיום אפשר לשתף בנוסף גם תמונות וקטעי וידאו שניתן לצלם בזמן אמת ממצלמת המחשב, אירועים, שאלות וקישורים. אפליקציות ועמודי אינטרנט גם הן ניתנות לשיתוף בקיר ובלשונית החדשות של האוהדים.
 

שיתוף גולשים סלקטיבי

רגע לפני שלוחצים על שורת ה'שתף', דעו לכם שאפשר לכוון את המסר לגולשים ממדינה אחרת, או לדוברי שפה אחרת. לוחצים עם המנעול שצמוד לכפתור הכחול ובוחרים 'התאמה אישית'. לחיצה על הכפתור מגלה יחד עם זאת שניתן לשתף את הסטטוס לחברים, לחברים של חברים, לכולם וגם לעיני בעל החשבון בלבד. במידה ורוצים לשתף חוץ מהתוכן גם אלמנט אחר, אז האלמנט יופיע מעל המלל.
 

למחזר תוכן איכותי

הרבה מהתכנים מגיעים מאתרים אחרים ברחבי האינטרנט. אפשר להשתמש בחומר שגולש שיתף ולשתף אותו גם אתם בעמוד הפייסבוק שלכם. כל מה שצריך לעשות זה לשים את הסמן על גבי העדכון וללחוץ על שתף. הפרסום יופיע על גבי הקיר שלכם וגם בלשונית החדשות של החברים. ניתן להסתיר את הפרסום מאדם מסוים באמצעות לחיצה על המנעול ובחירת 'הסתר זאת מ..'. ניתן לקבוע בחירה זו כברירת מחדל לעדכונים הבאים שלכם. שימוש זה אידאלי עבור אירועים כמו תכנון מסיבת הפתעה בה מיידעים את כל החברים חוץ מאת הגולשת המסוימת.

תיוג הגולשים בכתובת

ניתן לתייג את שמות הגולשים לא רק בתמונות, אלא גם בשורות השיתוף. כדי לתייג חבר, יש להקליד את הסימן כרוכית או בעברית פשוטה '@'. נפתח תפריט שמי לפי האות הראשונה שמקלידים. באותה צורה ניתן לתייג גם דפים, קבוצות, יישומים ואירועים. בקיצור, את כל הדברים שמעניינים עבור שיווק ברשתות חברתיות. בצורה זו ניתן לאזכר חברים בהקשרים שונים. ניתן לתייג כמה חברים בתגובה בודדת.
 

להפעיל את החברים

כשמשתמשים באפשרות של תיוג חברים מסוימים בשורת השיתוף, מסוגלים לחבר טוב יותר בין המותג אותו מקדמים ובין גולשים בעלי חשיבות אסטרטגית. גולשים שכבר התעניינו בשירות או במוצר שלנו או גולשים בעלי מספר רב ביותר של חברים, הם קהל אליו נשאף להגיע יותר מאחרים. שימוש נוסף הוא תיוג ביום ההולדת של הגולש. גולשים אלה מקבלים התראה שמתייגים את שמם, החברים שלהם רואים את התיוג בלשונית החדשות.
 

מה קורה כשמישהו נפגע?

לעיתים מתקבלת הודעה לפיה אחד הגולשים חש אי נוכחות נוכח פרסום מסוים. בצורה זו ניתן ללמוד שלא לפרסם שוב את הדף המדובר או את הביטוי. גם אם מדובר בתוכן לגיטימי ביותר, כל עוד הוא פוגע בציבור מסוים, על כלי שיווק ברשתות חברתיות להתחשב בו.



 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק