סודות הקידום של גוגל - Salebuy Seo קידום אתרים
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

סודות הקידום של גוגל


אחד מיעדי העל של כל עסק חברה או ארגון הוא יעד הקידום בגוגל. קידום ברשת הפך לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית ועם חשיבותו כבר אף אחד לא מתווכח, מכיוון שכולם יודעים שעל מנת להיות שם, עליך להיות מקודם במנועי החיפוש של גוגל. כתוצאה מההצפה של מנועי החיפוש, גוגל נוקטת בשנתיים האחרונות באמצעים המשכללים את הפרמטרים של קידום, זאת על מנת להציג לגולש את תוצאות החיפוש האמינות ולא את התוצאות של הקידום הסינטטי. לפניכם רשימה של שיטות, אמצעים והמלצות לשדרוג תהליכי הקידום במנועי החיפוש של גוגל. על דירוג האתרים בגוגל משפיעים כמאתיים פרמטרים שונים, במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד תוכלו לשדרג כמה מהם.

כיצד מקדמים אתר פלאש

על מנת לקדם אתר פלאש, יש לדאוג לכך שיהיה בו תוכן המבוסס בעיקרו על טקסט, תוך כדי לקיחת בחשבון כי לא כל הגולשים יוכלו לראות את העיצוב הפלשי, כמו למשל מי שגולש בסמארטפון שאינו תומך פלש. בנוסף, מומלץ גם לכלול את הטקסטים בתוך הניווט של האתר, זאת על מנת שגוגל יפענח את הטקסטים המוטבעים בתוך קבצי הפלאש ויקדם על פיהם את האתר.

כיצד ליצור נכון את הדומיין שיסייע לקידום

על מנת שגם הדומיין של האתר ייקח חלק פעיל בתהליך קידום, מומלץ לבחור בדומיין אשר מכיל את אחת ממילות המפתח. מלבד הקידום, זה יסייע למנועי החיפוש וגם לגולשים להבין את תחום העיסוק של העסק. בהקשר זה חשוב מאוד להבין, כי על אף שמנועי החיפוש שלGoogle משייכים מילים מהדומיין הכתובות בשפה אחת לתוכן שיכול להיות כתוב בשפה אחרת לגמרי, משקלו של הדומיין בקידום זעום יחסית לתוכן האתר ולכן המאמצים הללו לא בהכרח יובילו לשינוי משמעותי בקידום האתר.

כיצד נכון לקדם ביטוי באנגלית במנוע החיפוש הישראלי

על מנת לקדם ביטוי באנגלית במנועי החיפוש של גוגל ישראל, עליכם להיכנס לאגף שמיועד עבור מנהלי אתרים בגוגל, שם באפשרותכם לציין כי מדובר על אתר או על חלקים ממנו שהנם רלוונטיים למדינה מסוימת. בחירה זו מתקבלת על ידי גוגל כהמלצה של מנהל האתר ואותה מנועי החיפוש של גוגל ייקחו בחשבון. פעולה פשוטה זו תאפשר לכם להגיש את האתר או חלק מהתוכן שלו לקהל יעד מדויק יותר.

כיצד מאתרים ומתקנים את הבעיה שגרמה לפגיעה בדירוג האתר

במידה והנכם חוששים כי קיימת באתר בעיה אשר פוגעת בתהליך הקידום שלו, כדאי לבדוק קודם כל האם אכן מדובר על בעיה באתר עצמו או שהפגיעה בדירוג נובעת מתקלה טכנית מסוג אחר. הפעולה הראשונה שלכם במקרה כזה צריכה להיות בדיקת האתר ובדיקת תקינותו של השרת המארח שלו. בחינת דוחות השרת, בדיקת כלי המנהלים של האתר, בדיקת ההופעה של האתר, פעולות אלו יסייעו לכם לאשר או לשלול בעיה טכנית. במידה ומהבחינה הטכנית הכול נמצא תקין, יש לעבור על הנחיות האיכות של גוגל, על מנת לוודא כי האתר אינו חורג מהן. במידה וגיליתם כי האתר אכן מפר חלק מההנחיות של גוגל, יש לתקן את האתר ולהגיש בקשה לבדיקה מחודשת, זאת עושים בתוך הכלי למנהלי האתר של גוגל. בבקשה הזו יש לפרט אילו צעדי תיקון ננקטו על מנת שגוגל יבחן את האתר מחדש ויחזיר אותו למקום אותו השגתם באמצעות פעולות הקידום.

ולסיכום
"מדריך לתחילת העבודה עם אופטימיזציה למנועי החיפוש" שתוכלו למצוא בתוך כלי מנהלי האתר של גוגל יחד עם "הפורום של גוגל" אשר מתנהל בשפה האנגלית, הם הכלים האפקטיביים ביותר לאיתור התקלות, לשאלת השאלות ולביצוע בדיקות של פעילות הקידום שלכם.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק