מרכיבים מבניים של האתר אשר משפיעים על איכות הקידום שלו | salebuy seo
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

מרכיבים מבניים של האתר אשר משפיעים על איכות הקידום שלו


בתחילת תהליך הקידום, נבדקת האיכות והרלוונטיות של תכני האתר לביטויי החיפוש המקודמים. כמו כן נבדקת גם הרלוונטיות של הביטויים הללו וגם איכותם והיכולת שלהם לקדם את האתר. שיפור הרלוונטיות הזו היא הבסיס של תהליכי הקידום אך לא רק, מכיוון שגם למרכיבים המבניים של האתרים ישנה השפעה לא מבוטלת על איכות ואפשרויות הקידום שלו. הכלל החשוב שמנחה את מקדמי האתרים הוא כי ככל שרמת הקוד של האתר גבוה יותר, כך גדלה בהתאם גם חשיבותם של המרכיבים המבניים שלו להשגת תוצאות קידום איכותיות יותר. מכיוון ש"גבוה באתר" כפי שזה נראה בעיניי הגולשים אינו בהכרח גם "גבוה בקוד", בניית אתרים חכמה צריכה להיעשות על פי עקרון החשיבות של הקישורים העתידיים וכל פי מיקומם באתר.

מהירות טעינה - גורם טכני/מבני אשר משפיע על איכות הקידום

מבחינת גוגל, אתר שעולה בצורה מהירה יותר הוא אתר איכותי יותר, לכן חשוב לדאוג לאחסון אתרים בישראל איכותי על גבי שרת מהיר ולוודא מספר מינימאלי של תקלות. מומלץ גם להוציא מהאתר פלאשים כבדים ולהשאיר רק את הקטנים לשם שדרוג חוויית הגלישה. את התמונות כדאי להקטין גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הרזולוציה ואולי לשקול אף שינוי בפורמט התמונה על מנת לחסוך מקום ולהפוך את האתר למהיר יותר. רצוי גם להמעיט באייקונים ובתמונות קטנות ואם כבר משתמשים בתמונה גדולה, עדיף להכניס אותה לקוד האתר באמצעות הוספת מאפייני width ו- height אשר אחראיים על ליידע את הדפדפן אודות לכמות המקום שיש להשאיר עבור התמונה על גבי המסך. שיטה נוספת שהנה יעילה להפיכת האתר למהיר יותר היא הפרדת הקבצים והעדפת קבצים קטנים יותר מהסוג HTML אשר נטענים במהירות ובשלמותם. בנוסף, כדאי גם למזער את כמות הקריאות לשרת ה-SQL על מנת לצמצם את כמות המידע הנמשך.

חשיבותם של תכני הגולשים

שלב נוסף בשדרוג המאפיינים המבניים של האתר לשם השגת קידום איכותי יותר קשור להכנסת התוכן שיופיע באתר. מומחי הקידום ממליצים לשלב עד כמה שאפשר את תכני הגולשים כמו תגובות לכתבות, בלוגים אישיים, טיפים, המלצות, מאמרים והודעות בפורומים. תכנים אלה תורמים בקידום האתר במספר פרמטרים הנבחנים על ידי גוגל כמו איכות התוכן, עדכניות התוכן, זמן השהייה באתר למטרת כתיבת התוכן הנ"ל , איכות הקישורים שהתכנים הללו יוצרים ו- Bounce נמוך, כלומר אחוז נמוך של נוטשים שיורד אוטומטית ברגע שהגולש מכניס לאתר תוכן אישי כלשהו.

כמה מילות סיכום והתייחסות לחשיבות הקישורים

בעוד שנהוג לחשוב היום כי קידום אתרים מורכב בעיקרו מהחלפת הקישורים, כפי שהראנו במאמר זה, הקידום הנכון צריך לקחת בחשבון מכלול רחב של פעולות החל מבחירה נכונה של דומיין ובניית האתר כך שהוא יעמוד בתקנים המחמירים, תהליך אופטימיזציה נכון לקוד האתר והכנסת תכנים איכותיים. גם לעיצוב הנכון ישנו משקל רב ועליו להיות קל ולאפשר גלישה מהירה. רק לאחר שדואגים לכל אלו הקידום יכול לעבור להכנסת תכני גולשים, שיווק באינטרנט, הכנסת קישורים ועדכונים שוטפים. גם עשרות קישורים איכותיים לא יביאו לתוצאות הקידום שיתקבלו במידה והוא יעשה מתוך מבנה האתר. גם אם בשלב שבו אתם נמצאים כיום מבחינת בניית האתר, הקידום בגוגל עדיין לא מעניין אתכם, חשוב להכין את התשתית הטובה ביותר לקידום עתידי שישרת את מטרות הקידום בצורה הטובה ביותר ברגע שזה יהיה רלוונטי. מעבר לכך, זה גם ימנע מכם את הצורך לבנות מחדש את האתר או לשלם ביוקר על מנת לתקן את האתר שנבנה בצורה שאינה משרתת את הקידום.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק