מספר טיפים שיקפיצו את כמות המכירות שלכם! - Salebuy SEO
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

מספר טיפים שיקפיצו את כמות המכירות שלכם!

אחד הדברים החשובים לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח הוא לבנות דף נחיתה שמניב יחסי המרה גבוהים. אם דף הנחיתה אינו בנוי כראוי ואין בו קריאה לפעולה אתם יכולים להשקיע סכומי כסף רבים בכדי להביא תנועה לאתר ועדיין כמות המכירות תהיה כמעט אפסית, מה שאומר בזבוז זמן יקר ולא מעט כסף שהשקענו לטובת מבקרים שהיו אמורים לרכוש מאיתנו.

בניית דף נחיתה

להלן הנושאים העיקריים שיעזרו לכם בשיפור יחס ההמרה עבור לקוחות פוטנציאלים:
  1. כתיבת כותרות טובות ומשכנעות.
  2. כיצד לבחור נושאים לכתיבה.
  3. שימוש נכון בתמונות ואנימציות.
  4. חשיבותו של כתיבת תוכן איכותי.
 

כתיבת כותרות טובות ומשכנעות

הכותרת הראשית של הדף היא זו שנמצא בין תגיות ה TITLE-והיא הראשונה שהמבקרים קוראים לאחר שקיבלו את תוצאות החיפוש בגוגל. לכן מה שתכתבו בכותרת הזו נחשב כשלב קריטי וחשוב במיוחד, וזה מה שתמיד גורם למבקרים לקבל החלטה באם ללחוץ או לא ללחוץ על מנת להיכנס לאתר שלכם.

דוגמא לכותרת שיווקית ומשכנעת

הכותרת צריכה להיכתב באותו נושא שכתבתם את תוכן הדף, משמע המבקר מוצא את הנושא שחיפש. נאמר והגולש חיפש בגוגל את הביטוי 'מחירי נסיעה ברכבת' וזה גם הדף שברצונכם לקדם בגוגל, אז עדיף שכותרת הדף שלכם תהיה משהו כמו 'טבלת מחירי נסיעה ברכבת'. ברגע שהגולש רואה כותרת כזו הוא מיד מבין שמצא את מה שחיפש וסביר שיכנס לאתרכם ולא לאתר מתחרה אחר. זכרו שהכותרת צריכה להיות מקורית וכתובה בצורה שתתפוס את עיני הקוראים, זהו השלב הראשוני והמכריע בשיווק ושיפור המכירות של כל עסק.
 

כיצד לבחור נושאים לכתיבה

השאלה הנשאלת היא מה יהיה הנושא עליו נכתוב? הרי שכבר אמרנו שהכותרת צריכה להתאים באופן מלא לתוכן הכתוב בדף וכאן למעשה אנו חייבים לקלוע אל המטרה, כלומר לדעת מראש מה מחפש הגולש (לפי תחום עיסוקנו) ולפי כך למוצא נושא עליו נכתוב. לשם כך עלינו לבצע מחקר מילות מפתח המכיל ביטויי זנב ארוך ולבדוק אילו מחרוזות מילים מניבות כמות חיפושים מספקת, כזו שהיה לנו שווה להשקיע בה את זמנינו ואנו יודעים שברגע שהדף יקודם בתוצאות האורגניות כמות המכירות של האתר יניבו רווחים נאים.
אם עולה בכם כעת המחשבה של איך בדיוק נקדם את הדף באתר אז אל חשש, כתיבה איכותית המכילה כותרת זנב ארוך עם 4 מילים או יותר תתקדם מהר מאד אל דף התוצאות הראשון בגוגל מהסיבה הפשוטה שכמות המתחרים אינה גבוהה, אפילו אם ניקח את תחום קידום אתרים אשר מכיל כמות מתחרים רבה נוכל למצוא מגוון רחב של נושאים המכילים מילות מפתח בעלות תחרות כמעט אפסית לנושא הכתיבה שבחרנו. יתרה מכך, אם אתר האינטרנט שלנו מספיק חזק ויש בו מספיק תוכן וקישורים מאתרים אחרים בנושא אז דף התוכן שנכתוב יטפס די במהרה למקומות הראשונים בתוצאות האורגניות.

 

שימוש נכון בתמונות ואנימציות

האפקטיביות של שימוש בתמונות או באנימציות הוכיחה את עצמה פעמים רבות כיעילה בהגדלת כמות המכירות. חברות שיווק רבות עושות שימוש קבוע בשיטה זו, גם עבורם וגם עבור לקוחותיהם אשר העידו שהתוצאות מדברות תמונה שיווקית שמדברת בעד עצמהבעד עצמן. תמונה אחת טובה משדרת למבקרים באתר שהנה הם מצאו את מה שחיפוש, לעיתים אפילו לפני שהספיקו לקרוא מילה.
לכן, בכל פעם שאתם מוצאים לנכון להוסיף תמונה ולקשר אותה לדף הסבר או אפילו לדף רכישה עשו זאת. אם יש לכם אנימציה או סרטון שמסביר טוב יותר לקוראים מומלץ להטמיע אותו במקום הנכון בדף, דבר שבין היתר גורם לאמינות כלפי המבקרים.
דבר נוסף שעליכם לשים אליו לב זו הקריאה לפעולה. ממש כמו בדף נחיתה, דאגו להעביר את המסר ומיד לאחר מכן את הקריאה לפעולה.

 

חשיבותו של כתיבת תוכן איכותי

אז כתבתם כותרות טובות ומשכנעות והצלחתם להביא מבקרים לאתר, אפילו גיוונתם בתמונות ואנימציות והצלחתם ליצור עניין כלפי הקוראים, השלב הבא הוא לוודא שהתוכן שכתבתם הוא איכותי.

הנה מספר נקודות חשובות מהן כדאי להימנע:
  1. תוכן דל שאינו מוסבר בצורה ברורה לקוראים.
  2. ניסוח כתיבה פשוט או אפילו שגיאות כתיב.
  3. תמונות מטושטשות.
  4. תוכן שאינו מבטיח את הנאמר בתחילת הדף או בכותרת.

אם מצאתם לנכון שאחד מארבעת הסעיפים הללו קיימים בדף שכתבתם אז רצוי שתשפרו את תוכן הדף. תוכן שאינו כתוב בצורה רהוטה או מלל שיש בו שגיאות כתיב יכול להראות על חובבניות מסוימת ולגרום לקורא לחשוש מלרכוש את המוצר שלכם. וגרוע מכך, זוכרים את הכותרת הראשית אותה הזכרתי בהתחלה? אם הקורא מגלה שאין קשר בין ההבטחה בכותרת הדף או הקשר כלשהו בין הכותרת לתוכן אז תהיו בטוחים כי איבדתם עוד רכישה. זכרו שהקוראים לא פריירים, הם לא אוהבים שעובדים או מרמים אותם ולכן בראש ובראשונה כתובו לקוראים ולא למנועי החיפוש. אם אתם ממש רוצים להתעמק ולהבין מה עומד מאחורי תוכן שכתוב לקוראים אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהבין את משמעות הפתגם התוכן הוא המלך. האמת שאם עדיין לא יצא לכם לקרוא את המאמר אז אני ממליץ לכם לעשות זאת כעת, מי מכם שיודע לקרוא בין השורות יכול להבין את ה – א', ב' בשיווק וקידום עסקים באינטרנט ולקבל תמונה ברורה יותר של איך עובדים הדברים בעני מנועי החיפוש.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק