מבוא לקידום אתרים | Salebuy SEO
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

מבוא לקידום אתרים


קידום אתרים הוא כלי שנועד על מנת לסייע לאתרי האינטרנט להתקדם למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. מטרתו העיקרית של הכלי הנ"ל היא לאפשר לאתר לקבל את החשיפה האופטימאלית ולהגיע לקהל פוטנציאלי. למרות שבמסגרת תהליכי הקידום נעשות פעולות שמטרתן להשיג קידום בכל מנועי החיפוש, גוגל נחשב למטרת העל של כל מקדם וקידום בגוגל היא המשימה הראשונה שתיעשה במסגרת הקידום. במידה ותהליך הקידום נעשה בצורה נכונה, האתר ישיג הופעה בולטת בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש וגם בתוצאות הממומנות, אך הדגש של המקדמים תמיד יהיה על התוצאות האורגניות מכיוון שמחקרי הגלישה גילו כי אנשים נוטים להתעלם מהפרסום הממומן בגוגל ומסתמכים בעיקר על התוצאות האורגניות.

בונים אתר? מתי כדאי להתחיל את תהליך הקידום

אתר חדש, יפה ומושקע ככל שלא יהיה לא יופיע בתוצאות החיפוש, לכן מומחים סבורים כי יש להתחיל את תהליך הקידום מוקדם ככל האפשר ואם זה אפשרי אפילו לפני שמסתיימת בניית האתר. במילים אחרות, תהליך קידום צריך להיות חלק אינטגראלי מהקמת האתר. שיטת עבודה זו גם תבטיח כי המבנה הפנימי של האתר ובחירת הדומיין יעשו על פי הקריטריונים החשובים לקידומו של האתר. בחירת דומיין חזק ובעל ערך, אופטימיזציית הקוד התוכן אשר יעשו בתהליך בניית האתר יקלו בהמשך בתהליך של יצירת רשת קישורים נכנסים, שהוא הבסיס של תהליך קידום אפקטיבי.

חשיבות של מחקר מילים כחלק מקידום אתר

טרם התנעת תהליך בניית האתר חשוב להבין באילו מילים או ביטויים יעשה הקידום שלו. ישנם ביטויים ומילות חיפוש המקודמים בצורה מאוד אגרסיבית על ידי האתרים הגדולים ואין זה נכון לנסות להתחרות עימם, אלא למצוא תתי נישה שבהן הקידום יהיה מהיר ואפקטיבי יותר. על מנת להבטיח שמחקר מילים יהיה איכותי, מקדמים ילמדו קודם כל את המתחרים ויבצעו סדרת חיפושים בגוגל כדי לבדוק האם התחרות על ביטויי החיפוש תהיה קשה. בנוסף, הם גם ישתמשו בכלים של גוגל המסייעים בהכנת מחקר מילים ובהערכה של כמות החיפושים. לאחר סיום המחקר, מקדמים יכינו רשימת מילים תוך ארגונן בסדר עולה מבחינת חשיבותן ודירוגן מהחשובה ביותר ועד לחשובה הכי פחות. התוצאה הסופית תהיה אתר שהוא לא רק יפה ברמה הויזואלית, אלא גם מותאם לדגשי האופטימיזציה של גוגל, לתקנים של גוגל וגם לדרישות התאימות לדפדפנים השונים. אתר כזה יענה על תקני ה- W3C, מה שיאפשר סריקה חלקה של קוד התוכן על ידי גוגל, מכיוון שאתר כזה יהיה בנוי על קוד נקי ומעוצב שיעודד סריקה מהירה. כפי שעולה מהדברים שפורטו כאן זה עתה לתכנון מוקדם של האתר יש חשיבות רבה לקידום העתידי שלו וזוהי הסיבה לכך שתהליך הקידום צריך להתחיל לפני שהאתר נבנה.

אופטימיזציה של הקוד והתוכן – סדר היררכי נכון באתר

בניה נכונה של אתר צריכה לקחת בחשבון מבנה תקין, כאשר תקינות המבנה נקבעת מלמעלה למטה. למה הכוונה? הכוונה היא לכך שכותרת החלון צריכה להדגיש את הנושא המקודם ושהלוגו של האתר יפנה את הגולש מכל עמוד שבו הוא נמצא לעמוד הראשי של האתר. המבנה ההיררכי הנכון מכתיב גם שימוש בתגיות, בכותרות ראשיות ובכותרות משנה וגם הכללתן בתוך הקוד שיאפשר את חלוקת העמוד בצורה חכמה. מכיוון שגם מילות מפתח וקישורים פנימיים משתתפים באופן פעיל בתכנון הקוד של האתר ומכיוון שהם גם מסייעים ביצירת תוכן איכותי וביצירת הקישורים הפנימיים בין הדפים השונים באתר, על האתר להתבסס על עוגן הטקסט כבר מתחילת הבנייה שלו. הדגשות, ערכי ALT של התמונות, קישורים סגורים ומבנה האתר ישלימו את בניית המבנה ההיררכי של קוד נכון אשר יסייע בקידום האתר במנועי החיפוש לאחר סיום תהליך בנייתו.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק