ייעוץ וליווי בבניית האתר , אפיון אתרים | Salebuy Seo
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

ייעוץ וליווי בבניית האתר

אתר האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. בעת תהליך ההקמה שלו יש צורך לקבל החלטות שעשויות להשפיע על ביצועיו בעתיד וגם על ההכנסות וההוצאות שכרוכות בבנייה ובתפעול האתר.

ייעוץ צמוד בבניית האתר


ייעוץ לבניית אתרים מתמקד במספר מאפיינים ייחודיים המלווים התנהלות בסביבה טכנולוגית דינאמית ורוחשת תחרות. במהלך הייעוץ מוגדרות יחד עם בעלי האתר מטרות ברורות ומוקצב זמן מוגדר להשגתן.

לאחר מכן מתבצע אפיון של הלקוחות הקיימים ושל הלקוחות הפוטנציאליים, כדי להבטיח פלטפורמה שיווקית נכונה ועל מנת לבדל את האתר מהמתחרים של העסק. ייעוץ מקצועי זה גם יבטיח כי האתר יעמוד בשורה אחת עם האתרים המובילים בעולם ובעידן בו התחרות באינטרנט חוצה מדינות, לאומים ותרבויות, מדובר על דבר חשוב מאין כמוהו.

 

מה כולל שירות של ייעוץ לבניית האתר


ייעוץ וליווי תהליך בניית אתר אינטרנט צריך לכלול את השירותים הבאים:

* בניית אסטרטגיה שיווקית לאתר.

* התאמה בין הטכנולוגיה בה ישתמשו לצורך בניית האתר לבין סוג האתר והייעוד שלו.

* ייעוץ לבחירת מערכת האתר (דרופיל, ג'ומלה, וורדפרס או מג'נטו).

* ייעוץ לבחירת פתרונות קוד פתוח.

* הקמה וניהול של שירותי סליקה באתרי מכירות.

* ווידוי כי בניית האתר נעשית תוך שמירה על תקני האינטרנט ומוסכמות שיווקיות, זאת בכדי לסייע לאתר להגיע לרווחיות מקסימאלית מייד בסיום בנייתו.

* עריכת מבחני תאימות מקיפים על מנת לזהות כשלים מבניים.

* בחינת ממשק המשתמש על מנת לזהות מבעוד מועד את נקודות התורפה של האתר.

* הטמעת ההנחיות השיווקיות שמיועדות על מנת לסייע לגולש למצוא את מבוקשו.

* מציאת פתרונות טכנולוגיים על פי צרכי האתר, בין אם זה כפתור למערכת ניהול תכנים מתקדמת המבוססת קוד פתוח ובין אם זו הטמעת מערכת ניתוח אתרי אינטרנט מתקדמת שמספקת את ההשלמה הדרושה לביצועים של לגוגל אנליטיקס.

* הנפקת דוחות שוטפים לניטור אתר האינטרנט וביצועיו במנועי חיפוש
.
 

שלבים הכרחיים בתהליך בניית האתר


שלב 1: אפיון האתר.

שלב 2: פניה למספר חברות לבניית אתרים בבקשה לקבל הצעת מחיר.

שלב 3: בחירת חברה לבניית אתרים וחתימה על החוזה מולה.

שלב 4: עיצוב אתר האינטרנט על פי תבנית אתר שנבחרה.

שלב 5: הכנת התכנים השיווקיים לאתר.

שלב 6: בחירת ספק שירותי האירוח והתחזוקה לאתר המוכן.

שלב 7: תהליך קידום האתר על פי הפרמטרים של גוגל.


ולסיכום:
לכל אתר אינטרנט יש פוטנציאל לייצר הכנסות מהותיות מכיוון שגם אם לא מדובר על אתר מכירתי, הוא מהווה את כרטיס הביקור של העסק. ככזה, אתר אינטרנט הוא גם המפרסם של העסק, גם אוסף הלידים שלו וגם גורם החושף את העסק להכנסות פוטנציאליות עקיפות נוספות שכלל לא הייתם מודעים לקיומן. מסיבה זו, כל אתר אינטרנט גם אם הוא רק כרטיס ביקור עסקי און ליין, באפשרותו להגדיל את המחזור העסקי. על מנת להפיק תועלת כזו מהאתר, נדרשים שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים במהלך תכנון ובתהליך בנייתו.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק