טיפים לשיוק באינטרנט
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

טיפים לשיוק באינטרנט

טיפים לשיווק באינטרנט

על שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות

האינטרנט, ובפרט הרשתות החברתיות, הפך להיות המקום החם ביותר לשיווק. בשנים האחרונות, הגלובאליות באינטרנט התחרבה בצורה משמעותית. עם המצאת הרשתות החברתיות ופיתוחן במהלך השנים, אנשים מתרבויות שונות, מארצות שונות וממוצאים שונים לגמרי יכלו להתחבר וליצור קשר אחד עם השני, להעביר אחד לשני תמונות, וכמובן – לשווק את המוצר או החברה שלהם לקהל רחב וגלובאלי.
שיווק במדיות אחרות כמו בטלויזיה, ברדיו, ובעיתונים נראים כבעלי ערך מועט בהשוואה לשיווק באינטרנט. בכל המדיות האחרות, השיווק אינו גלובאלי אלא ממוקד למי שקנה את העיתון, פתח את הרדיו באותו בוקר או הסתכל בתוכנית טלויזיה ספציפית על מנת שיהיה חשוף לפרסומת המשווקת את המוצר. שיווק באינטרנט זמין לכל אוכלוסיית כדור הארץ, בכל זמן ובכל מצב. אנו חשופים לפרסומות באינטרנט בכל שעות היממה, באם זה במודע או לא במודע. ניצול נכון של הכוח השיווקי של האינטרנט יכול להעלות את פופולאריות המוצר שלכם פי כמה מאות אם לא אלפי מונים.
נוסף על כך, שיווק באינטרנט דורש פחות משאבים, עולה מעט מאוד בהשוואה לשיטות השיווק האחרות ולוקח פחות זמן מהם. כך ניתן להפוך את השיווק למועיל יותר, ואת הזמן שהרווחתם תוכלו להקדיש לאיכות השיווק וללמידה של שיווק נכון באינטרנט.
אציג בפניכם מספר טיפים לשיוק באינטרנט.
 

טיפים לשיוק באינטרנט

  • הקפידו על מסר בהיר ומובן. אל תנסו לסבך את קהל היעד שלכם עם מילים גבוהות ומבנים תחביריים מתוחכמים, כי דווקא הם עלולים לפגוע בבהירות המסר שלכם. השאירו את זה פשוט, לטובתכם ולטובת הקהל.
  • בלי חפירות. האינטרנט הוא מקום שמשתנה כל רגע ורגע. הכל מהיר, הכל זמין, הכל עכשיו. אם תרצו לתפוס תשומת לב ו'לדוג' לכם בן אדם נוסף בעזרת האינטרנט, תשאירו את הפוסטים קצרים וממוקדים. אנשים שלא מעוניינים במה שאתם משווקים, לא ישבו לקרוא פוסט בן 500 מילים, אך אולי פוסט בן 100 או 200 מילים ימשוך את הקורא להישאר ולקרוא.
  • הכירו את קהל היעד שלכם. על מנת שהפוסטים השיווקיים ייפלו על עיניים קוראות ולא על אצבעות גוללות, דעו מי קהל היעד שלכם והתאימו את הפוסטים אליו. פרסום עם אופי צעיר יותר, מבוגר יותר, טעון רגשית, בעל שלל צבעים וצורות – כל אלו צריכים להיבחר בחכמה, לפי קהל היעד אליו מיועד הפרסום.
  • העלאת פוסטים תדירה. צריך להקפיד על העלאת פוסט אחד או שניים ביום לפחות, כדי שלא תישכחו בתהום האינטרנט העמוק.
 

שיטות למשוך את תשומת הלב של קהל היעד

האינטרנט הוא מקום בו תוכלו לבטא את עצמכם ולחשוב מחוץ לקופסא. אפשר להעלות תמונות מרהיבות שימשכו תשומת לב, סרטונים קצרים ומשעשעים, משפטים קליטים שייתפסו לקוראים בראש, בדיחות, שירים... והרשימה עוד ארוכה. תהיו יצירתיים, מושכים ואנרגטיים, מבלי לייצר את התחושה שאתם רוצים רק למכור.



 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק