השלב השני והשלישי בתהליך אופטימיזציה - Salebuy Seo קידום אתרים
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

השלב השני והשלישי בתהליך אופטימיזציה


כפי שהוסבר במאמר הקודם, תהליך אופטימיזציה של האתר אשר קודם לתחילת ביצוע השיפורים בתכניו לשם השגת שיפור בקידומו, בנוי משלולה תהליכים נפרדים: ניתוח, הטמעה מעקב והסקת מסקנות. לאחר שהסברנו בפירוט לגבי השלב הראשון בתהליך האופטימיזציה, שהוא תהליך של ניתוח, נתייחס לשני השלבים הנוספים אותם מבצעת חברת קידום אתרים לאחר סיום האפיון של שלבי הקידום הנחוצים לאתר; שלב ההטמעה ושלב המעקב והסקת המסקנות.

השלב השני: שלב ההטמעה

בשלב ההטמעה, חברת קידום מתחילה להתניעה את תהליך הקידום התמידי של האתר על מנת להשיג שינוי חיובי. במרכזו של תהליך זה מבוצעים שינויים ובניית הקישורים הנחוצים לשיפור ביצועי הקידום. נתחיל מההסבר על הטמעת השינויים באתר. ההטמעה מתבצעת בשלבים ותוך גיבוש סדר עדיפויות בהטמעה של השינויים, על מנת שכבר בתחילת התהליך ניתן יהיה לראות את ניצני השינוי. כל שינוי שיבוצע לא רק שלא יפגע בחוויית המשתמש של הגולשים באתר, אלא שהוא אף ישפר את חוויית הגלישה הכללית הן ברמה הטכנית והן ברמת העיצוב. דבר נוסף שנעשה בתהליך ההטמעה הוא שיפור התכנים השיווקיים שמופיעים באתר, זאת על מנת שתהליך האופטימיזציה יסייע גם בשיפור האפקט השיווקי שהאתר עושה על הגולש. בנוסף, בשלב הזה יבנו הקישורים החסרים לאתר, זאת במקביל ליישום הנחיות האופטימיזציה. צוות מומחים בתחום יבנה מערך של קישורים יעילים והכי חשוב טבעיים, על מנת לעודד את התנעת הקידום. בקישורים הקיימים יבוצעו שיפורים על מנת שהם יענו על הדרישות של גוגל. בגלל חשיבות נושא הקישוריות החיצוניות לקידום אתרים בגוגל, הנושא דורש עבודה עדינה ומורכבת מכיוון שבנייה לא נכונה של הקישוריות תוביל לבזבוז הזמן היקר ואף תגרום לנזק לביצועי האתר במנועי החיפוש השונים. על מנת להשיג את התוצאות האופטימאליות, בניית הקישורים צריכה להיעשות בתהליך מתמשך ותוך כדי בדיקה.

מעקב והסקת מסקנות

השלב האחרון בתהליך אופטימיזציה של האתר לשם השגת קידום יעיל, הוא שלב המעקב והסקת המסקנות. הוא נדרש על מנת לבדוק כי ההנחיות של גוגל יושמו במלואן וכי מערך הלינקים נבנה נכון. בשלב זה, חברת הקידום תבצע שלושה תהליכים: תהליך בניית מיקומי האתר על פי מילות המפתח אותן הוחלט לקדם במהלך מחקר המילים שנעשה בתהליך הניתוח, תהליך בחינת כמות התנועה האורגנית באתר שמגיעה ממנועי החיפוש השונים ולבסוף תהליך של בחינת יחסי ההמרה. בחינת יחסי ההמרה נועדה על מנת לבדוק את התנועה של הגולשים באתר, את כמות ההזמנות מהאתר ואת ביצוע הרכישות בו. תהליך זה בודק גם את הכמות של הלידים ואת כל שאר הפרמטרים החשובים להצלחתו של האתר במנועי החיפוש. בחינה שוטפת של השוק ושל המתחרים תיעשה בתהליך זה גם בכדי לבצע השוואת ביצועים מכיוון ששינויים אצל המתחרים ובתחום בו עוסק האתר עלולים גם הם להשפיע על ביצועי האתר וזיהוי מוקדם של השינויים במגמות, יאפשר לאתר לפעול נכון לשם השגת התיקון הדרוש, צעד לפני כולם.

ניתוח התוצאות

ניתוח התוצאות הוא השלב האחרון בתהליך האופטימיזציה של האתר. בתהליך זה יבוצע ניתוח מעמיק של השפעת השינויים שבוצעו וניתוח התוצאות שהשינויים הללו השיגו במנועי החיפוש וגם באיכות וכמות התנועה באתר. ניתוח התוצאות מאפשר לצוות הקידום להסיק מסקנות ולתרגם אותן להנחיות להמשך תהליך קידום. בשפה המקצועית השלב הזה נקרא כניסה לשגרת האופטימיזציה שלאחריה תהליך ניתוח התוצאות יוביל לגיבוש הנחיות לביצוע, ביצוע ההנחיות יוביל להשגת השינויים בתוצאות וניתוח השינויים בתוצאות יקדם לעבר גיבוש הנחיות נוספות לביצוע. התוצאה הסופית תהיה חתירה בלתי פוסקת לשיפור מתמיד בתוצאות הקידום, תוך מעקב אחר השינויים והעדכונים של מנועי החיפוש המובילים.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק