הכללים החדשים לקידום אתרים | Salebuy Seo קידום אתרים
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

הכללים החדשים לקידום אתרים


רפורמות בתחום הקידום האורגני שהפעילה גוגל לפני כשנה, הותירו את מקדמי האתרים המומים. אף אחד לא חזה למהלכים כה קיצוניים שיהפכו על פניה את מלאכת הקידום ויצריכו חשיבה יצירתית ומוקפדת בהרבה. במציאות החדשה שנוצרה לאחר המהפך בתחום בניית הקישורים ועדכון תוכנת הפינגווין, הדירוגים של האתרים נפגעו קשות בשל הפרת הנחיות האיכות של גוגל וכעת על מנת לתקן את הנזקים ולחזור ולקדם על פי ההנחיות החדשות, חשוב להכיר את החוקים החדשים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא אודות הדגשים החדשים בתחום הקידום ולהכיר את ההנחיות המעודכנות לבניית הקישורים על פי הנחיות האיכות של גוגל.

מהו הקצב הנכון להוספת התוכן והקישורים

מהבחינה הטכנית, הגיוני הוא שאתר שמכיל תוכן איכותי יקבל הרבה קישורים נכנסים בזמן קצר במיוחד אם מדובר על נושאים פופולאריים כמו נושאים פוליטיים או תוכניות הריאליטי. יחד עם זאת, גוגל יודעים להבחין בין הקישורים האיכותיים לבין הקישורים הסינטטיים וזה נכון גם לגבי הטקסטים המועתקים. לכן, במידה והקישורים נוצרים באופן טבעי בשל התכנים האיכותיים באתר הרי שאין מגבלה על הכמות או הזמן, בעוד שבמדיה והקישורים נוצרים בצורה פיקטיבית, עליכם לצפות לבעיה ובמיוחד אם הופעת הקישורים החדשים תהיה מוגזמת מבחינת הכמות שלה בפרק זמן מסוים.

האם קטגוריות, תגיות ועמודי ארכיון עלולים לפגוע בדירוג של האתר?

על התגיות לא מומלץ לוותר, מכיוון שיש להן חשיבות עבור מנועי החיפוש ועבור גולשים שמנסים לאתר תוכן מסוים. מעבר לכך, תגיות גם מהוות קישורי קידום לכל דבר. על מנת שהן ישמשו לניווט באתר וגם לקידום האתר, חשוב שהתגיות יהיו בנויות כך שהן יסייעו למשתמש לנווט בין עמודי האתר. ריבוי תגיות לא יתרום לכך מכיוון שהן רק ייצרו חוויית משתמש גרועה. תגיות ממוקדות שמובילות את הגולש לתוכן שמעניין אותו ושאינן חוזרות על עצמן, יסייעו לשדרוג הקידום של האתר. ריבוי תגיות עלול לא רק לפגוע בקידום שאתם משקיעים בו, אלא גם לבלבל את הגולש. בנוסף, תגיות משוכפלות גם לא מועברות על ידי גוגל לאינדקס, לכן במידה והאתר מכיל עמודים דומים, עליכם לבצע קנוניזציה, כלומר להמליץ למנועי החיפוש על גרסת התגיות המועדפת עליכם.

על פי מה קובעים בגוגל את איכותו של הלינק

על מנת שהלינק יחשב איכותי, עליו לשרת את הגולשים, ליצור קישורים הגיוניים בין האתרים ולהותיר חוויית גלישה מהנה. לשם כך, לינק כזה צריך להפנות את הגולש לאתרים בעלי מידע רלוונטי. קישורים שאינם עונים להגדרות אלה יביאו לשינוי במיקום בתוצאות החיפוש למשך זמן קצר, אך לטווח הארוך ישפיעו לרעה מכיוון שבסופו של דבר הם יובילו לפגיעה באיכות ובאמינות האתר בעיניי גוגל, שכתוצאה מכך גם יוריד את הדירוג של האתר. מסיבות שצוינו כאן, לא מומלץ להשתמש בקישורים מהסוג הלא נכון בכדי לא לפגוע במוניטין של האתר ובמיקומו בתוצאות החיפוש.

כיצד בונים קישור נכון שיקדם את האתר

קישור שבנוי נכון צריך לקשר בין אתרים בעלי תחום משותף ועליו להוביל לאתר אמין ואיכותי לא פחות מהאתר שממנו הוא יוצא. בנוסף, על הקישור להיות בעל ותק מסוים וממוקם נכון בתוך התוכן הרלוונטי. בנוסף, על הקישור להיות מודגש על מנת למשוך את תשומת ליבו של הגולש. חשוב גם לשים דגש על כמות הקישורים היוצאים מדף אחד ולכמות הקישורים שמקשרים אתר אחד לאתר אחר. ביזור יהיה כאן הדגש החשוב להשגת התוצאה הרצויה ועל מקדמי האתרים להשקיע שיקול דעת מקצועית על מנת לבזר בצורה איכותית ושקולה. זכרו, עדיף ליצור פחות קישורים איכותיים מאשר יותר מדי קישורים שלא רק שלא יעשו את משימת הקידום המוטלת עליהם, אלא אף יפגעו באתר.
 
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק