אופטימיזציה לאתר | Salebuy SEO
קידום אתרים מנצח עם Saleby SEOבניית אתר מותאם במיוחד עבורךבוא תתקדם איתנו ביחד

אופטימיזציה לאתר קודמת לכל

בתהליך האופטימיזציה מתבצעים שינויי תוכן ומבנה באתר על מנת לשפר את ביצועיו במנועי החיפוש. רוב חברות קידום משתמשות בתהליך זה בשיטה מובנית על מנת להבטיח ללקוח תהליך מעמיק שיטפל בצורה יסודית בכל רובדי האתר. התוצאה הסופית הוא שיפור דינאמי בתוצאות הקידום ושמירה על מקומות גבוהים במנועי החיפוש. כיצד עושים זאת נכון? בשיטה הבנויה משלושה שלבים: ניתוח, הטמעה, מעקב והסקת מסקנות. מאמר זה יתמקד בשלב הראשון, שלב הניתוח שמטרתו לבדוק את המבנה ואת תוכן האתר.

השלב הראשון באופטימיזציה – ניתוח כללי של האתר

בשלב הזה מבוצע ניתוח של האתר תוך השוואה למתחרים בתחום שבו עוסק האתר ובדיקת קהלי היעד יחד עם התוצאות אליהן שואפים להגיע. תהליך זה כולל ניתוח שיווקי שעיקרו ניסוח מטרות עסקיות, איתור קהלי יעד, התאמת תקציב הקידום ובדיקת הפעילות של המתחרים. בנוסף, בשלב זה מבוצע גם ניתוח הנישה של האתר על בסיס מחקר והגדרת הנושאים וביטויי המפתח המבוקשים והממוקדים לתחום העיסוק. זהו הבסיס של כל תהליך אופטימיזציה מוצלח, מכיוון שבמחקר זה נבדק באילו ביטויים ומילות מפתח על הקידום להתמקד על מנת ליצר תנועת גולשים יעילה. שיקולים שחייבים להילקח בחשבון בתהליך בחירת המילים הם כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח, רלוונטיות של מילת המפתח לאתר, מיקוד של מילת המפתח ומילות מפתח חלופיות. בסיום התהליך הזה יבחרו מילות המפתח שיביאו ליחס המרה אופטימאלי. לאחר מכן, נדרש לאתר ניתוח טכנולוגי על מנת לאתר תקלות טכניות ברמת התאימות למנועי החיפוש. שימוש בסקריפטים, מבנה הניווט באתר וסריקה לגילוי ה“חורים” בטכנולוגיה ובקישוריות שיכולים להפחית מכוחו של האתר במנועי החיפוש, נבדקים בתהליך זה.

השלב השני - בחינת התכנים באתר

בשלב זה חברות קידום מפעילות סוכן בדיקה אינטראקטיבי שמטרתו לנתח את כל סוגי התוכן הנמצאים באתר, זאת על מנת להציע פתרונות קידום מגוונים שיתבססו על השימוש בתוכן. קידום מסוג זה מיועד על מנת לנצל את התוכן המקצועי באתר לשם יצירת תנועה מקסימאלית של הגולשים. תהליך זה כולל חשיפת תכנים איכותיים במסדי הנתונים שיתכן ואינם מופיעים במנועי החיפוש וייעולם על פי דגשי גוגל ודרישות הקידום שלו. שלב נוסף בתהליך הוא הכנסת תוכן חדש לאתר שנוצר על סמך חוקי הקידום. התוצאה הסופית של שלב זה היא מענה מדויק על הצורך בעבודה עם מילות החיפוש ואופטימיזציה תוכנית של האתר שתשפר לא רק את תוצאות הקידום שלו, אלא גם את הנראות הכללית שלו בעיניי הגולשים.

השלב השלישי - בחינת הקישוריות הפנימית באתר

כל אתר אינטרנט בנוי מכמה דפים וממערכת קישורים פנימיים שנועדו לקשר בין הדפים ולהוביל את הגולש למעבר אינטגראלי תוך ביקור באתר על ידי הקלקה על הקישורים הטמונים בו. מכיוון שהרובוטים של מנועי החיפוש מבצעים את אותה הגלישה באתר כמו הגולשים, כלומר הקלקה על הקישורים שבתוך האתר, תהליך ההכנה לאופטימיזציה חייב לכלול סריקה של דפי אתר ולימוד התוכן, בדומה למה שעושים הרובוטים של גוגל. מבנה והיררכיה של הקישורים הטמונים באתר הם בעלי החשיבות המכרעת ביותר בשיפור האתר על מנת שגוגל ומנועי החיפוש האחרים יגיעו לכל הדפים באתר לשם קביעת החשיבות של כל דף בהיררכיה הפנימית שלו. בדיקה זו נועדה על מנת למנוע מצב שבו קישוריות פנימית שאינן מדויקות או איכותיות יסולקו מהאתר בכדי שלא לתעתע במנועי החיפוש ולגרום להם לפסוח על הדפים, או ליצור “חורים” שהדפים החשובים של האתר עלולים להיבלע בתוכם.
בסיום השלב הזה של הניתוח, חברת קידום תאפיין את שלבי הקידום הנחוצים לאתר ותגיש מסמך מפורט עם כל פעולות הקידום הדרושות על מנת להשיג אופטימיזציה ולשפר את תוצאות ההופעה שלו במנועי החיפוש.
 


 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק